Lampsladden ser otroligt frestende ut.

GS om Jobba med feber.. DUMT!:

Det låter som du skulle behöva vara hemma liggandes under en filt och somna till en dålig film istället för att jobba.
Men du verkar ju vara som mej, så länge man kan stå upp så kan man jobba!




Jag börjar ångra att jag åkte in. Jag kan knappt prata. Jag snyter mig och har ont i precis hela kroppen.
Hänger mig snart i sladden till taklampan. Någon!!!.. SJUT MIG!
Har ringt 2 samtal men dom hör ju inte vad jag säger. SUCK!
Idag på lunchen blir det att inhandla C-vitamin och fler värktabletter.

Kusin J! Har du nån fin mormor-kur du kan undvara?!
Eller kan du vara medhjälp till avlivning?!

Kommentarer
Postat av: K

Låt bli lampsladden den håller inte.

Inte ens din netta kropp.

Jag har provat att hänga i den.

Du blir bara arg när du ramlar i golvet

2008-09-03 @ 12:59:09
Postat av: Jenny

Det är bara avlivning som gäller för dej =) Du är som vi brukar kalla det.."ett hopplöst fall" =)

Tack för titten ;)

Kram Kussen

2008-09-03 @ 14:49:35
URL: http://frubempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0