Lördagkväll.

Idag har det varit lite tumult i familjerna S och A. Barnen har troligtvis känt av att morgonens händelser fick mig att må dåligt. Så glad att Tias fanns där och tröstade mig, han är verkligen underbar.

Vi bestämde oss för att hämta Wii:et hemma hos mig och spela hela kvällen.
Så här sitter vi nu med fulla bordet med marsmellows och glass, samt en vällingflaska.
Mimmi boxas för fullt. Tidigare har hon bowlat. Mojjo låtsas skjuta Mimmi med en leksakspistol och själv har jag mest ont i foten sedan jag klev på en glasbit i källaren. AJ!
Snart ska jag ner i källaren igen och kasta tvätten i torktumlaren men då åker skorna på, efter det ska jag plocka ur diskmaskinen innan det blir sovdags.

Men här blir det godnatt redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0