MOJJO!!! Förgrömmade onge! (Sägs som i Emil i lönneberga)

Min kära kollega i rummet bredvid lekte med Mojjo en stund, ritade blommor på Whiteboarden och visade henne alla pennorna. (Precis som Mojjo inte visste var de var redan)
Mojjo och jag var till postrummet lite, skrev ut lite papper, registerade lite avtal mm..
Ungefär här hade jag glömt bort att pennorna låg kvar på golvet i korridoren.
Mojjo smiter ut efter en stund och jag ropar och frågar..
-Mojjo, vad gör du gumman?
-Målar..
Inget konstigt med det, Kollegan P har ju visat var man får måla.
Trallar vidare och hälsar på Mojjo när hon kryper förbi min dörröppning...
Hmmm.. Varför kröp hon förbi där?
Går ut i korridoren och tittar.. ett svart streck hela vägen från whiteboarden till "isaks" dörr. Ca 3 meter.
Tyvärr var det inte en vanlig whiteboardpenna så vi fick använda saneringssprayen för att få bort de.
Så nu är det inget svart streck, nu är det kliniskt rent och mycket renare än på resten av golvet. *ler*

Nu ska vi åka på Mc Donalds och äta lunch med EFA, och senare Linéa.
SKa bara prata färdigt med Tias i telefonen.
PUSS PUSS HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0