Ni känner mig för väl!

Min älskade mor och underbara kusin!
Men att vara vuxen innebär inte att min mamma inte behövs i mitt liv, men när jag var ung behövdes hon för att rätta till mina misstag, nu behövs hon när jag behöver råd för att inte göra dessa misstag.
Att vara vuxen för mig betyder att jag kan göra lite vad jag vill så länge jag kan stå för konsekvenserna,

Jag älskar er 2!!


Nu ska jag skjutsa hem Alex som rymt till mig ikväll, sedan ska jag åka till Tias igen.
Åt middag hos hans mor idag. GOTT!
Isterband... saknar min mammas mat. Minns att hon gjorde det någon gång när jag va liten.
Eller gjorde och gjorde, det enda man behöver göra är att köpa dom och steka dom.
Gott är det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att råda någon som inte inser när de blivit överbevisad gång på gång kan vara svårt...

2008-09-02 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0