Operation..

Känner mig tyvärr lite nere. Vet att det kommer gå bra men jag oroar mig ändå.
Lillkillen har gått ner i vikt, han vägen 54,6. Exakt samma som matte.
Han var jätteduktig hos veterinären, inget skällande på de andra hundarna utan han låg snällt vid mattes fötter hela tiden.
Gjorde inget motstånd alls när de rakade hans öra, men gnällde till en och annan gång när dom rakade precis över jacket.
Dom valde att behålla min lilla hårboll. Jag får trolgitvis tillbaka honom till kvällen.
Tycker inte om att han inte är med mig. Idag insåg jag hur mycket den där lilla skiten betyder för mig,

Kommentarer
Postat av: EFA

Har alltid tyckt att ni har varit lika!

2008-09-29 @ 13:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0