Så mycket jag vill säga..

.. men det är så mycket som får mig att hålla tyst.
De senaste dagarna har jag upplevt samma sak som jag tidigare gjort under ca 3 år.
Det är konstigt att en annan människa kan ha en sådan inverkan på ens liv.

Imorse berättade jag vad det är jag gått tryckt på de sista dagarna. Tror herrn fick en smärre chock.
SORRY! *ler* Det var inte meningen att det skulle bli så stort. (Ler med hela ansiktet)

När jag kom på jobbet vid halv åtta hade jag fått ett mail.
Ett mail med en länk till youtube, en länk med en av de underbaste låtar jag hört på länge.
Detta från någon som känner mig otroligt väl. TACK! Ibland kan man behöva en bra låt att starta morgonen med.

Nu ska jag jobba undan en massa innan Magnus kommer.




Kommentarer
Postat av: K

Tänk att jag har märkt att du har haft nått inom dig.

2008-09-18 @ 09:18:27
Postat av: Mattias

Ja älskling jag fick en STÖRRE chock. Men otroligt glad att det var de du gått och funderat på :) klart vi ska kolla på r...ar ;)(hoppas inte svärmor får spader bara) :))

2008-09-18 @ 18:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0