STORA bloggar.

Sitter här och skummar igenom bloggar medans jag pratar i telefonen.
Vissa är bättre än andra.

Om jag skall vara ärlig läsar jag Blondinbellas sambo Nils blogg varje dag.
Varför vet jag inte för jag tycker verkligen inte att innehållet håller måttet längre.
I början tyckte jag det va intressant att läsa den, men nu tycker jag att det blir mer och mer... skit..
Lekar från gymnasiet, hur han småretas med Isabella. Är det jag som börjar bli gammal som inte anser detta vara roligt längre?

Därimot så har jag börjar uppskatta Blondinbellas blogg mer och mer. Känns som hon utvecklas mer som människa hela tiden. Här märker jag dock av åldersskillnaden otroligt mycket. Eller så är det Stockholm VS Norrland som gör sig bekant. Springa på stan och fika, äta lunch med både den ena och den andra. Sånt har jag inte tid med..
Lite avundsjuka?! JA, kanske. Jag vill också tjäna en massa pengar och vara ung. *ler*

Elin har tagit en bloggpaus så henne får jag fortsätta sakna.
Den enda bloggen som jag slaviskt följer.
Även hennes goda vän Mariia har bloggtorka just nu.
Ska bli skoj när de får tillbaka lusten och skriver, fotar och illusterar igen.

Jag har även hittat en par nya stora bloggar som jag börjar kolla in lite då och då.
Tyra Sjöstedt som skriver om sitt modellande men även om sitt privatliv. Hon visar många vackra bilder och just nu får man följa med henne när hon gör om hemma. Älskar dörrdekoren, hatar sovrumstapeten.
Men smaken är som baken och bra är väl de.

Så har vi en stor favorit till, IZZA.
Fnissar alltid lite när jag läser hennes blogg. Hon skriver på ett sätt där hon alltid får in en liten knorr på något sätt.
En av de mest läsvärda bloggarna om man vill ha bra "slöläsning". Love it!

Kissie.. endera hatar man henne eller älskar henne.
Men jag gör varken det ena eller det andra. För mig är hon bara ett tidsfördriv.
(Det låter som jag pratar om en partner) Jag läser bloggen, tittar på bilderna men bryr mig inte så noga om vad som står.
Läser den bara för att läsa den. Nått får mig ju att komma tillbaka till henne gång på gång.

Någon jag dock inte kan leva utan är EGOINA!!!
VAd jag älskar denna blogg. Det här är en bloggerska som håller måttet.
Hon skriver alltid något skoj, alltid läsvärd och inga proffsbilder men det finns en poäng i hennes bilder... nästan varje gång. Det är inte Blondinbella eller Kissie de borde sätta i TV, det är Egoina. De skulle bli BRA Tv!!
Missa inte denna blogg!!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Tyra Sjöstedt har jag sett IRL och snart kommer jag även se Nevnarien IRL ^^

2008-09-19 @ 22:54:02
URL: http://sabbaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0