Tankar..

Idag snurrar tankarna i mitt huvud.
Mimmi sitter här bredvid och kramas medans Tias och pappa Lille-T är och plaskar vatten.
Lille-T ska lära sig att simma. Han va så söt i morse när han la sig i mitt knä och sa att han låg i vattnet och simmade runt runt runt.. han kommer lära sig att simma snabbt den lilla fisken.

När dom här 2 busarna som är med mig har badat ska vi gå ut och gå en sväng.
Vi ska gå förbi Mimmis mor så Mimmi kan hämta cyckeln. Hon pratade om den hela dagen igår.

Tillbaka till tankarna igen...
Jag håller på att bli tokig. Funderar för mycket och känner hur oron tar vid igen.
Jag har det så bra som jag har det men endå kommer denna förbaskade oro.
Tittar på Mojjo och det värmer i hela kroppen... hon är det bästa jag har.
Jag och du Moa.. (Du och jag Mamma.. brukar Mojjo säga då, lite som i Emil I Lönneberga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0