TräHilter..

TACK GS!
Fick lite hjälp på traven med lärare från högstadiet.
Hade men man som kallades för TräHitler, varför ver jag inte.. men jag gillade denna lite fanatiska slöjdlärare.
Minne helt plötsligt att jag även gillade den förvirrade och mindre pratglada tyskaläraren som jag aldrig hade heller.
(Läste ju franska)
Nog om skolan.


Natten har varit kaos.
Mojjo har sovit gott som vanligt men jag och Ymisen har gått några ronder.
Han skulle försöka hoppa upp i sängen vid midnatt, men var gör man då av tratten?
I MAMMAS KNÄVECK!! AJ AJ AJ!
Tillslut kom han upp och han fick faktiskt stanna, tycker lite synd om honom.
Tack gode gud att örat slutat blöda då. Men nu när han klev upp var det ful fart igen.
Blodspår hela lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0