Dagens 080910

Kläder: Ljusblå jeans - BikBok, Svart brottarlinne - VeroModa, Svart T-shirt -  HM, Beige kofta - Cubus
Smink: Ingenting, orkade inte sminka mig i morse.
Frisyr: Utsläppt och ruffsigt.
Bild: En bild som min mor tog på mig och Mojjo i helgen. Tias fick också va med lite.


 
Läsning: Mina anteckningar.
Låt: En välspelad låt.

 

Mat: Tomtegröt med kanel och socker.
Vill ha: En fungerande arbetsdator.
Favorit: Mitt portabla internet så jag kan göra lite jobb från min privata dator.
Köp: 3 biljetter till Hockeypremiären.
Humör: Irriterad på jobbdatorn annars väldigt bra.
Göromål:  Letar telefonnummer till kunder.
Borde: Göra det jag gör i väntan på att jobbdatorn skall vara fixad.
Längtan: Efter Mojjo.
Beroende: Har ett sug efter knäck men annars min kalender.
Roligaste: Hundarna som tror de vägen 5 kg var och skuttar runt som 2 valpar.
Tråkigaste: Att datorn inte fungerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0