Dagens 080911 (11september)

Kläder: Blå jeans - Vila, Svart brottarlinne - VeroModa, Svart t-shirt - HM.
Smink: Ingenting. På kontoret och behöver inte vara snygg.
Frisyr: Utsläppt och rätt slätstruket.
Bild: En bild på våra biljetter till Premiären. Jag Tias och Tias pappa ska gå.


 
Läsning: Ramavtal.. det bara snurrar i huvudet nu.
Låt: Westlife enda bra låt. Endast pga texten. (Du vet hur mycket jag tycker om dig!)

 

Mat: MC Donalds och kaffe.
Vill ha: Mer tid per dygn.
Favorit: Skrivaren som just nu är min bästa vän.
Köp: Ingenting idag.. blir troligtvis lite gott till ikväll dock.
Humör: Lätt trött men otroligt lycklig.
Göromål:  Senare idag skjutsa Linéa till skogen.
Borde: Göra precis det jag gör, möjligen hämta papperna i skrivaren.
Längtan: Efter Mojjo såklart.
Beroende: Efter choklad...
Roligaste: Linéas sjuka sms som dimper ner i mobilen.
Tråkigaste: Människor som inte kan låta andra leva precis som dom vill!! Hur orkar man?

Kort utlägg om det sistnämda:
Vad vinner man på att jävlas med någon annan? Visst, lite skadeglädje.
Men är det värt det? Ta vara på er själva istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0