Dagens 080904

Kläder: Blå jeans - Vero Moda. Vitt linne - HM, Gråspräcklig mysjacka - Vero Moda.
Smink: Lite utsmetad mascara sedan vi varit ute och gått i regnet.
Frisyr: Krulligt och ruffigt.
Bild: Mojjo när hon dricker välling i sängen.



Läsning: Vad jag ska skriva på inbjudan till Niscayah open.
Låt: Vatten med Robert Broberg, jag och Tias sjöng den när vi gick bingoslingan med barnen.

 


Mat: Potatis och kött hos "farmor": Vägrade äta kolet.
Vill ha: MAT igen..
Favorit: Min dator.. saknar den.
Köp: Frukostbuffe på Charm i morse.
Humör: Helt OK med tanke på hur dagen varit.
Göromål:  Myser med Mojjo i sängen och ser på Madagaskar.
Borde: Få tag på min farmor som ringt 2 ggr men det tutar upptaget,
Längtan: Tills helgen.
Beroende: Snorpapper.. *ler*.
Roligaste: Singstar med barnen. "Mimmi" vann!
Tråkigaste: Diskussionen på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0