Vad hände igår?

Jo..
Efter jobbet plockade jag upp Linéa och sedan Mojjo för att åka hem till Tias och äta lite middag.
Tias gjorde stekt kyckling, ris och currysås. Jag kan vänja mig vid att få maten lagad istället för att laga den själv.
Ett stort plus är att allt han gör blir underbart gott.
Efter middagen satte vi oss i bilen igen och åkte långt-bort-i-stans, närmare bestämt Linéas försäldrahem.
Linéa skulle hämta lite kartonger med grejor till sin nya fina lägenhet.
Gick rätt bra att packa in sakerna i bilen av 2 speltokiga brudar. Båda är ju proffs på tetris.
Mojjo sov i lugn och ro medans vi 2 slet som djur med tunga kartonger och skrattade åt gamla kort.
På hemresan blev det en massa prat om vänner, fd vänner, pojkar mm. Vi har alltid så roligt ihop.
Väl tillbaka i stan skulle kartongerna upp i lägenheten... 4 trappor utan hiss.
PUST STÅNK OCH STÖN!
Efter ca 20 minuter var allt uppe och inne i lägenheten. Där fanns även 2 trötta tjejer som gnällde över vilken träningsvärk de skulle ha imorgon. (idag) Men vi kom fram till att man får fina lår och sexig rumpa så då kan man gott ha lite ont.

Efter detta lämnade jag Linéa för att åka tillbaka till Tias som ringt 2 ggr och frågat var jag tagit vägen.
Han måste sakna mig.. jag var bara borta 1,5 timma.
Försökte lägga Mojjo som tyvärr inte hade samma syn på sovningen som mammsen.
Hon fick istället mysa med oss i soffan och titta på Idol. Har faktiskt inga kommentarer om gårdagens idol mer än att jag försöker få Tias att gå med nästa år. Han kommer ta hem rubbet om han sjunger lite sabatorn.

Sedan blev det lite filmdags, minns inte ens vilken film vi såg.
Jag var lika trött som vanligt.

Idag kommer barnen. Gud vad jag längtat efter dem.
Blir nog bara mys hemma ikväll, men imorgon ska vi nog kunna hitta på nått tok.
Kanske blir det buspalatset i Hudiksvall?! Hört av en vän att de ska va riktigt skoj där.
Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0