Drottning Päronputt

Nu har jag lagt ner mina försök att somna om. Nu har jag istället förflyttat mig till soffan i vardagsrummet och krypit ner under Mojjos rosa prinsesstäcke. Gör detta mig till Drottning Päronputt då? (Mojjo kallar sig själv prinsessan Päronputt)
Ligger här och funderar på vilken film jag ska se, gick igenom hyllan och kom fram till att jag ville se National Treasure men insåg snabbt att den filmen också är borta. Konstigt vad DVD-skivor kan försvinna när man har en 3-åring.

Denna underbara morgon hör jag även fåglarna kvittra utanför fönstret, tyvärr ingen vacker fågelsång utan mer kråksång. Med andra ord, jag ligger här och fryser, är hungrig, ser på dålig TV och lyssnar på kråkorna utanför fönstret.
Vilken underbar start på dagen.

"För information om dagens program se kanal5.se eller Text-TV sidan 600"
"Detta är en hypotetisk skylt. När du läser detta kommer du att somna och sedan vakna upp och veta att sändningarna startar snart"
"REKLAM"
Känner att det kommer något bra på TV:n om en stund, ca 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0