Jag har överlevt.

Jag överlevde att åka med Alex. Däremot skjuter jag snart mig själv om jag måste de på Teletubbies en gång till.

Jag plockade iallafall upp Alex vid tonhallen vid 12 och det bar av mot Birsta, där gick vi igenom lekplaneten, alla sportaffärer, barnens hus och biltema innan vi hittade det jag sökte. Efter denna lilla shoppingtur åkte vi och hämtade Mojjo. Efter det började skräckfärden. Nu var det Alex tur att köra.
Men det gick faktiskt jättebra! Hon började hitta växlarna och det låter bättre och bättre mellan växlingarna. Hon fick köre från dagis ner till Kvantum i Kvissle.
Efter detta blev de kaffe och ... ja.. de blev 2 munnar kaffe, lite lek med barnen och sedan hem. Jag fixade inte detta idag. De blev för påfrestande med alla bekanta ansikten som jag saknat.
Så nu sitter vi här, jag och Mojjo, och ser på det förbaskade Teletubbies. Förstår Ymisen som går och lägger sig i sovrummet för att slippa dessa färgglada figurer på uppåttjack. FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0