Jag lever för Mojjo.

Denna lilla skitunge gör mig så lycklig.
Så fort jag smiter in i badrummet för att ta ett varmt bad står hon i dörröppningen.
-Mamma, jag vill också bada!
-Ja, om en stund, när mamma har badat klart.
-Men mamma, jag vill bada med dig.
-Snälla Mojjo, kan jag få ligga en stund själv. Mamma har ont i ryggen.
-Men mamma, jag älskar att bada med dig.
OK!! Här är de kört.
Sedan kryper hon ner i badkaret, kryper tätt tätt intill mig och säger.
-Mamma..... jag älskar dig mest i hela världen.
-Jag vet Mojjo, Mamma älskar dig mest i hela världen också.
Här rinner en glädjetår nerför min högra kind och Mojjo stryker bort den och säger.
-Du och jag för alltid mamma.

Jag älskar detta barn mer än livet själv. Jag skulle kunna gå över lik för henne. Hon är det bästa jag har och jag njuter av varje sekund jag är med henne. Mitt barn är mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0