MOJJOS FASTER!

Faster om Vilken morgon..:
Hej Lina och Moa!
Ville bara att du skulle veta att jag läser bloggen och hälsa moa att hon har en kusin planerad nästa vår!

Mojjo pratar ofta om dig, faster. Vi pratar ofta om Mojjos familj nere i Göteborg.
Vi skulle ringa dig när du fyllde år men fick inte tag på telefonnumret.

Konversation när jag berättar att Mojjo ska få en till kusin.
-MOJJO! KOM HIT!
-Jag är på mitt rum.
-KOM!
-Men jag är uppe på mitt rum.
-Men Mojjo, kom får du höra.
-Kan inte!
Jag går in på hennes rum och hittar henne uppe på byrån. Nu förstår jag vad hon menade, hon kommer ju inte ner.
Sätter oss i soffan och jag berättar.
-Din Faster Josefin säger att  du ska få en liten kusin.
-Mamma, jag vill ringa Josefin och fråga om hon har en bebis i magen.
Jag förklarar att jag inte tror hon har en bebis i magen ännu, men att hon vill ha de.
Sedan hoppar hon runt och sjunger.
-Jag ska få en Alicebebis, jag ska få en alicebebis.
För att förklara detta så vet hon att Alice är en bebis och även en kusin, alltså ska de komma en till Alicebebis.
Hon är smart mitt barn!


ETT STORT GRATTIS TILL JOSEFIN!

Kommentarer
Postat av: Faster

Så söt hon är! Men du får hälsa attd et inte är en bebis i magen ännu.. Vill ha ett vår barn så fråga igen i juli :) Men allt är planerat.. nu ska bara simmarna hitta rätt.

2009-04-03 @ 09:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0