Nattliga bekymmer

Vaknar av att Mojjo skrattar i sömnen.
Vänder mig om och inser att jag ligger ensam i min stora säng.
(Mojjo har ju en egen säng i mitt sovrum men även en säng i sitt rum så hon kan välja var hon vil sova)
Minns att Mållgan åkte vid halv ett. Då hade han legat här bredvid mig med armarna hårt runt mig i flera timmar. Jag tackar verkstaden i Gävle för att dom krånglade med bilen så jag fick behålla min pojkvän en stund till.
Jag saknar hans kropp bredvid mig i sängen. Doften hänger fortfarande kvar i sängkläderna men det saknas en kropp.
Mållgans underbara kropp.
Han kommer bli sen hem istället, kommer nog inte hem förrän fram på förmiddagen, inte klockan 6 som han brukar.
Men efter den här natten är det bara 2 kvar innan han är min på kvällarna igen, i 2 veckor. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni hop? Härligt att vara kär?

2009-04-29 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0