Sammanfattning av dagen.

Vaknade 5 imorse av att Mållgans väckare ringde och han åkte och jobbade. Somnade sedan om och fick sova till 8:30. Underbart skönt!
När Mojjo vaknade ca 30 minuter senare klädde vi på oss och åkte för att övningsåka med Alex.
Brumm brumm i över en timma innan hon hoppade av hemma hos sig igen. De va en skräckfylld färd idag. Tror att den damen var lite för tankspridd för att sitta bakom ratten idag.
Åkte sedan hem och somnade en stund tillsammans med Mojjo i soffan och hade bara varit vaken en liten stund innan Mållgan kom in genom dörren.
Mållgan lagade mat, vitlöksgryta. Enligt honom misslyckad, enligt mig gudomligt god. Efter det var det dags för mig att baka rabarberpaj. Den har vi precis ätit och nu ligger jag en stund med Mojjo som har vaknat till lite.

Imorrn blir det jobb för både mig och Mållgan samt dagis hela dagen för Mojjo. Kommer sakna ihjäl mig efter denna unge imorgon. Nu när vi varit tillsammans så mycket sista månaden. Älskade barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0