Små små saker..

Jag ryser av välbehag av att se Mållgan sova i soffan och inser vilka små saker som behövs för att jag skall tycka om honom så mycket som jag gör.

-Hans små ryckningar när han sover.
-Hans sätt att titta på mig så jag blir generad.
-Hans underbara skratt.
-Hans små hyss.
-När han sätter handen på mitt knä och nyper. Hatar och älskar det på samma gång.
-När han lyfter upp mig och kysser mig. (The notebook-kiss)
-Hans sätt att hålla om mig innan jag somnar.
-Hans små sms.
-Hans diskreta sätt att lämna mer och mer saker i min lägenhet.
-Hans sätt att bry sig om Mojjo.
-Hans klumpiga sätt.


Kommentarer
Postat av: Faster

låter minsann som Linan är kär :) Härligt inlägg.

2009-04-29 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0