Solen skiner och jag är lycklig.

Idag har allt gått som jag velat. Så lycklig som jag är idag har jag inte varit på länge.
Mötet mitt på dagen gick kanonbra och solen har värmt mig hela dagen. Om inte detta vore nog har jag spenderat hela dagen med Mållgan.
Vi har varit på vårmässan och shoppat lite. Det blev lite rökt kött, langos och glass. En stund i solen.
Efter det hämtade vi barnen och åkte hem till oss, packade en väska med bullar, kakor, saft, kaffe och lite frukt och gick ut till lekparken där vi busade en stund.
Nu har vi kommit in och alla har krypit upp i soffan för att se Ice Age.
Ligger här och vilar huvudet mot Mållgan medans han läser tidningen och barnen har krypit upp i andra sidan soffan och myser alla tre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0