ASK ME ANYTHING

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Stod nog med huvudet under duschen.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Lyssnade i telefonen.
Det sista du sa högt?
Vänta en stund..
Det senaste någon sa till dig?
De hörde jag inte eftersom jag inte hade mobilen mot örat just då. Hörde bara mummel mummel.
Vad har du druckit idag?
Saft och kaffe.
Vad var det senaste du åt?
Pizza mitt på dagen tror jag, börjar bli hungrig.
Vad var det senaste du köpte?
Minns faktiskt inte...   handlade igår.. mjölk kanske?! 
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun, standarddörr.
Vad är det för väder hos dig nu?
Mörkt och kvälligt.
Godaste glassmaken?
Cokiedaugh från B&J.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, de gör jag faktiskt inte.
Sover du tungt?
Nej, sover sällan över huvud taget.
Drömmer du mardrömmar?
JA! tyvärr jätteofta.
Favoritklädsel?
Jeans och tröja.
Favoritlåt just nu?
Just nu gillar jag Def Leppard - love bites.
Vad ser du om du tittar till höger?
En brudkista som jag ärvt av min mor.
Vad gör dig glad just nu?
Mojjo har precis fått mig att tokskratta.
Vad ska du göra härnäst?
Få Mojjo att sova innan jag ska krypa ner i soffan och mysa.
Höger el vänsterhänt?
Höger för de mesta, men äter och skruvar gärna som en vänsterhänt.
Humör just nu?
Just nu är de bra, men tidigare idag dök Bergströmshumöret upp.
Favoritgodis?
Choklad är en klar favorit annars Fizzy bottles.
Kläder just nu?
Svarta sportbyxor och en röd Umbro huvtröja.
Sommarplaner?
Jobba hoppas jag.. *ler*
Hur många kuddar sover du med?
Har oftast 4 i sängen men sover bara på en.
Spelar du något instrument?
Skinnflöjt tänkte jag skriva men de vågar jag inte. Klinkar lite piano när jag hittar ett.
Morgon eller nattmänniska?
Tydligen båda 2 eftersom jag aldrig sover..
Vad är viktigast för dig?
Mojjo är de viktigaste jag har. Hon går före allt.
Är du kittlig?
Ja, något så fruktansvärt.
Snarkar du?
Jag tror inte de, men Mojjos pappa hävdade på sin tid tvärtom.
Äckligaste insekten?
Jag hatar fästingar, äckliga djur.
Stökigt el välstädat?
Gärna städat om jag hinner med mig själv.
Längtar du mest efter just nu?
De tänker jag inte skriva här.. lite tänker jag hålla för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0