Valborg

Idag har de flesta jobbat halvdag, är lyckliga för att få 1,5 dag extra helg, ser fram emot en kväll med en kall öl i handen i solen eller bara efter att få umgås med familjen lite extra.
Själv tänkte jag spendera min valborg tillsammans med min underbara dotter, min helt enormt goa pojkvän och en av mina snällaste vänner, Tjohanna. Tjohanna kommer snart kliva innanför dörren och vi tänkte ta och laga lite mat. Vi ska testa min lilla bordsgrill och till köttet blir det nog pommes, sallad och sås.
När maten är klar väcker vi Mållgan som ligger och sover eftersom han senare under kvällen skall åka iväg och arbeta.
Man kan säga att han får allt serverat idag.
Kvällen kommer med andra ord bli lugn hos oss.

Nu ska jag mysa lite mer med Mojjo som sitter tätt intill mig och ser på Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0