Vilken morgon..

Vaknade imorse av att Mojjo ropade på mig... 05:57!!!!
-Mamma! Jag vill se Bamse! MAMMA!! MAMMAAAA! BAMSE!
Ok, då... hon fick krypa upp i min säng och se Bamse på datorn medans jag låg och halvsov med halva henne uppepå mig.
Sedan plingade det till i telefonen. De var ett av barnan jag jobbade med förra sommaren som skickade ett sms med sitt nya nummer. Barn är så söta när de fått sin första mobiltelefon.
Vid halv åtta ringde Annelie. Orkade inte svara utan väntade på ett sms för att veta vad det handlade om. Halvdöd vid det här laget ju. Efter en liten stund kom SMS:et. OJ, någon behövde prata. Vi pratade en stund och efter det var det lika bra att kliva upp och fixa frukost.

Så nu ligger jag här i soffan och tittar på det förbaskade teletubbies och just nu känns de som om jag tänker stanna under täcket hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej Lina och Moa!



Ville bara att du skulel veta att jag läser bloggen och hälsa moa att hon har en kusin planerad nästa vår!

2009-04-03 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0