En underbar sambo.

Idag har inte Mogge haft det lätt. Vi har varit i garaget hela dagen. Mitt på dan kom Alex, Pontus, Ulrika, Linnes, Ante och en kille till och kikade på Anders motorcykel. När dom hade åkt gick jag själv in och ställde mig vid motorcykeln.
Jag talade högt precis som jag alltid gör vid min fars grav. Lovade Anders att jag alltid ska finnas för hans barn och förklarade hur mycket jag saknar honom.
Det blir ett dilemma för mig med alla tårar samtidigt som jag inte vill att Mogge ska tro att mina känslor för honom blir mindre. Jag saknar Anders massor men jag älskar inte Mogge mindre för det. Jag känner att jag håller tillbaka tårarna ibland för att Mogge inte ska tycka det är allt för jobbigt, även fast jag vet att han skulle lägga armarna runt mig och trösta mig.
Jag behöver bara Mogge mer just nu, jag älskar honom och detta har gjort mig mer rädd om honom.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hänger inte riktigt med i vad som hänt, men jag tycker att det verkar som om du förlorat en nära vän... Beklagar och skickar en styrkekram!

Du verkar ha det kämpigt nu, tur att du har barnen, Mogge och andra underbara människor omrking dig..

Man älskar ingen mindre för att man saknar och sörjer någon annan!

Ta hand om dig och de dina!

2009-08-26 @ 18:50:28
URL: http://nettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0