Fånga ögonblicket.

Någonstans i bloggvärlden hittade jag en länk till Fuji och ett erbjudande att man får en fotobok om man bloggar om den. Denna fotobok hade varit perfekt att samla mina och Mogges minnen i. Kanske minne från vår dag, minnen från våra gemensamma äventyr eller varför inte på våra barn, både egna och kommande gemensamma. (Nej jag är inte gravid!!... inte Mogge heller!!)

Funderar även på att beställa en extra till Mojjo. Tänk att ha en bok med bilder på min ögonsten, en bok som både hon och jag kan bläddra igenom och minnas. En helt underbar idé av Fuji tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Gbg Fredrik

en sådan fotobok har jag precis suttit och gjort klart. Riktigt kul att sitta och göra fina layouter och effekter. har gjort en liten bok om Viggo från han föddes tills nu. Har inte fått den än men ser verkligen framemot att få sitta med Viggo och bläddra i den.



Ha det bra och sköt om dig/er.



Kram Fredrik

2009-08-10 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0