Helt knäckt av medicinen.

Idag har varit en jobbig dag om man ser det ur sjukdomssynpunkt.
Hjärtklappning, svettningar och en massa sludder. Som tur är kom det strax innan jag skulle gå hem från jobbet.
Jag tror minnet börjar bli bättre eller så är det bara vad jag inbillar mig. Det som är jobbigast nu är svettningarna.
Jag HATAR verkligen att svettas!!

Ska lägga mig i sängen med Mogge nu och vila en stund. Se lite film och se om jag kan få sova inatt utan hjärtklappningar, svettningar, mardrömmar mm. Denna jädra medicin tar knäcken på mig.


Kommentarer
Postat av: Efa

Märkte att det var nått på som inte stämde idag på lunchen.

Om det var att du åt fisk eller din medicin vet jag inte.

Trevligt var det som vanligt att äta med er i alla fall

2009-08-06 @ 20:48:43
Postat av: bgn

Prata med läkaren det kan finnas annat märke som är lika bra så då kan du kanske få byta.

2009-08-07 @ 05:39:40
Postat av: Faster J

Men hurru... låter inge kul alls! SÅ kan du inte hålla på.

2009-08-07 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0