KATTFAN!!

Känns som katten snart ska våldta mig. Jag kastar bort honom gång på gång men han kommer ändå tillbaka kurrandes och burrar in sig i mitt hår. Där lägger han sig sedan och slickar på mina ögon, snuttar och naffsar titt som tätt. Blir rätt trött på honom när man knuffat bort honom 15 gånger.

Mojjo sitter och tittar lite på barnprogram och är just nu aningen arg på sin mor för att hon inte får ha någon tutte. Tänkte försöka få bort den där tutten helt nu.

Annars inväntar vi min underbara Sambo som har bjudit ut oss på middag på stan idag. Men först måste han komma hem från jobbet. Om allt går enligt planerna borde han kliva innanför dörren om ca 10-15 minuter. Han lastade snabbt idag. Jag njuter verkligen av dessa "dagpass". Han åker på morgonen mellan 4-6 och kommer hem ca 12 timmar senare, oftast 14 timmar senare.. hehe. Men på söndag kliver han på sin förbaskade nattvecka igen. Jag hatar verkligen att lägga mig i sängen utan honom. Sover dåligt och vaknar flera gånger varje natt.
Men då tar man vara på den tid man är tillsammans istället-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0