En badboll i mitt huvud.

Vaknade för en stund sedan, täppt i näsan, hes i halsen, ont i huvudet men ingen feber. UNDERBART!
De känns faktiskt väldigt bra idag trots förkylningen. Så länge jag slipper febern så är det helt OK. Bara man är uppe en stund så släpper det i både näsa och hals och huvudvärken tar vi bort med tabletter.

Bara jag kommit upp ur sängen, kopplat in droppstället och tagit på mig syrgasmasken ska jag åka och hjälpa Alex att skotta gården för att sedan bege oss till hennes lägenhet för lite renovering. Idag står slipning på schemat. Sedan ska vi väl spackla och tapetsera så småningom.

Idag jobbar Mogge vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt när jag är ledig, men vi får kvällen tillsammans sedan får vi se hur det blir dagarna fram till nyår. Nu drar vi igång ordentligt på jobbet så jag räknat med att befinna mig på jobbet rätt mycket. Jag ser fram emot den här starten och tror att det ska bli riktigt skoj.

Nej, nu ska jag och Ymot ut i snön och kissa innnan vi beger oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0