En dag från H-vete?

*Vaknade av tjurig unge.
*Pussade på älsklingen. (GÖTT)
*Chefen ringde in mig på jobb. (De va väl egentligen rätt skoj)
*HUNGRIG!! Åt mat. (Vid det laget var jag skitförbannad och hungrig)
*Kom hem och öppnade posten.
*Fick en tanke om att åka till Unionens akassa och bli våldsam eftersom jag fått godkännande på ersättning men idag kom ännu en kompletering. SKIT!!
*Mojjo tjurade fortfarane.
*Hungig igen.
*Möte med jobbet. (Än en gång rätt skoj, men hann ju knappt träffa sambon vilket är tråkigt.)
*Kom hem till en fortfarande tjurig unge.
*Hittade inte godiset jag gömt.
*Glömde pizzan i ugnen som jag satt på värmning.
*Gjorde en röksignal i köket när jag skulle ta ut min pizza.
*Satte mig i soffan och svor innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0