En underbar dag ute, en dålig inne.

Jag ligger i soffan och mår si sådär. Jag har enormt ont i huvudet och har tagit både en diklofenak, eller hur det nu stavas, samt en 1 grams alvedon. Men tydligen vill inte värken släppa.

Samtidigt lyssnar jag på barnen som ena sekunden skrattar, nästa gråter. Den minsta av Mogges modeller är tydligen på riktigt dåligt humör idag. Hon retar både Mojjo och sin syster, klättrar på hunden, vägrar plocka bort det hon drar fram mm. Ymisen ligger på golvet och verkar ha ont sedan han fått extraknäckt som häst. Den idén kanske inte var så bra med tanke på att Ymisen har haft jätteproblem med höfterna sista 2 veckorna.
Stackars liten.

Ute faller snön sakta. Imorse vräkte det ner men nu är det mest vackert. Jag har varit ute med Ymisen en sväng och han busar gärna i snön. Snart är det dags att gå ut med honom igen och då tänkte jag att även de små odjuren ska få följa med så de får vara ute en stund idag iallafall. Men först får huvudvärken släppa.

Kommentarer
Postat av: bgn

vilken tur att Ymot törs busa i snön, ifjol vinter vågade han ju inte gå ut i snön

2009-12-21 @ 15:39:38
Postat av: kusin

Du är rolig du. Inte hjälper diklofenak mot huvudvärk, det är ju inflammationshämmande tabletter. ;)Kom till syster Jenny så ska hon hjälpa dej =)

2009-12-23 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0