För 2 år sedan

Vid den här tiden för 2 år sedan hade jag precis kommit hem efter en helkväll hos familjen Larsson. De var första gången jag träffade "pappa PUCKO" , Anders, privat. Denna kväll var även AP-barnen hemma. Denna familj blev efter denna kväll väldigt värdefull för mig.

Anders är en av de underbaraste människor jag träffat. Vi levde tillsammans under en tid. men blev även mycket goda vänner. Anders var en av de bästa vänner jag hade även efter vårt förhållande var slut.

Idag är det många frågetecken som jag vet att jag aldrig kommer få svar på. Mycket ånger men även mycket glädje och roliga minnen. Jag minns den där dagen för 2 år sedan som den var igår. Jag minns hur vi tillslut hamnade på köksgolvet och pratade i flera timmar medans Mojjo sov i soffan.

Jag saknar min underbara vän. Jag saknar denna människa. Jag har fortfarande 2 underbara AP-barn men jag har inte kvar min vän, min stöttepelare, min klippa i livet.

Nu frågar sig nog många vilken roll Mogge har i detta.
Idag är Mogge den människan jag lever med. Mogge och jag träffade varandra innan Anders försvann så Mogge är inget "istället för". Idag är Mogge min stöttepelare, min bästa vän, min klippa i livet. Men jag saknar den vän och underbara person Anders var i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0