Frågor om lilla jag...

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Det får jag väl hoppas, men vist kan väl även jag vara en bitch ibland.
HUR RAGGAR DU: Inte alls. Jag vet ärligt talat inte hur man gör så jag gör de inte helt enkelt.
VAD KALLAS DU: Oftast Lillan
VARFÖR: Pga mina små fötter, detta smeknamn fick jag på i slutet av 90-talet.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit på jobbet, ätit på Big Boy, varit på möte, kramat lite snabbt på Mogge, haft mys samt dispyter med Mojjo och haft Linéa på besök.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Närmast, invänta samtal från Mogge och sedan sova.
VAD VILL DU HELST HA NU: Hem Mogge. Kan ju inte sova utan honom.
VAR ÄR DU NU: Hemma i mitt sovrum.
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja.. se föregående frågor.
RÖKER DU: De händer att jag gör det någon gång ibland.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Av mamma i lördags. Lilla julafton.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Mysa lite med barnen och kanske hälsa på bror.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vita för den som nu ville veta.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: NEJ NEJ NEJ NEJ, inte om de är min egen man menar
VEM PRATADE DU MED SENAST: Med Mojjo strax innan hon somnade.
VAD PRATADE NI OM: Att det var dags att somna nu,
VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på dessa frågor.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nej, inte vad jag vet.
ÄR DU BLYG: Ja det kan jag vara där jag inte känner mig bekväm.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 9:30 kanske.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Sist jag hade migrän tror ja, jag minns inte.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Nått skräp i slutet på nån film..
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja de får jag hoppas.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, min sambo när han kom hem från jobbet.
HAR DU GLASÖGON: Ja, men inga som är hela. Kör linser dygnet runt.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej, har bott i GBG.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja både till Mojjo och Mogge.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej, inte vad jag märkt av.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Smulor i sängen.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: NCIS.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Ska lossa snart men hör av mig när jag är klar puss puss. Från Mogge.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Haha... nej. De har jag fått hört till leda nu.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Med mitt förnamn.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Familj. djur, foto, jobbet, data, musik mm.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Pillar med hemsida åt Pappa Bärgare. Skitkul men jag har så lite tid att sitta vid datorn och knåpa.
HAR DU DVD-SPELARE? JA.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Massor med saker. Mest att något ska hända Mojjo.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Njae. Jag kan ju äta fint men hemma gäller de att kasta i sig maten för att hinna med allt annat.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Manliga händer.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I ryggen då jag suttit hela dan. Arbetsskada.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Kliade mig på näsan när jag läste frågan.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Knalliga färger.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? 96 tror ja.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min sambo såklart.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Mjukt tunnbröd eftersom jag åt en sådan nyss.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Händerna.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nej, men jag vet att jag borde enligt tandläkaren.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? De vet jag inte.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2006 eftersom jag fick Mojjo då.
VAD KÖPTE DU SENAST? En familjepizza.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Är alltid i tid.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Lite slö och väldigt ensam då Mojjo och Ymis sover, Mogge jobbar och Dino gömt sig.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Ja, men jag överlåter det gärna till någon annan. 
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Ja, igår va jag till Kusin J.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja, har ett jobb jag tror jag kommer trivas kanon med.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Beror väl på vad jag dricker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0