Julafton avklarad.

Det var nog en av de bättre jular i vuxen ålder, men jag saknade min egen mor och "plastpappa".
Men jag älskar Mogges familj, var och en av dem och det var otroligt mysigt att vara hemma hos familjen Bärgare hela kvällen. Mycket bus med barnen, snus på lille K, pulkåkning i JÄTTEbacken, god mat, spela spel, fika för mycket godsaker, fnissande åt tomten och massor med julklappar till barnen.

Tomten var väldigt lik min sambo, samt att han hade min halsduk på sig. Men det kan inte ha varit min sambo för han var och inhandlade ciggaretter och brukar absolut inte ha min halsduk. Plus att han va lite för tjock för att vara min sambo.
Tyvärr missade Mogge tomten iår men jag hoppas han får träffa honom nästa år. Tror dom skulle kunna komma väldigt bra överend. :)

Idag åker vi västerut. In i de jämtländska skogarna. Vi ska först på pappsens grav. Farmor är nog inte hemma så henne får vi åka förbi en annan dag och sedan hem till mamma för att ta det lugnt och busa med hundvalparna.
En fortsatt trevlig julhelg helt enket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att ni var med och lät oss få fira en underbar julafton där alla älskade kära var med. En magisk julafton för bärgarmor och bärgarfar. Jättekram på er!

2009-12-25 @ 09:55:38
Postat av: Towa

Tack :) hoppas ni hade en fin jul!

2009-12-25 @ 10:11:44
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0