Kvällsdags

Imorse var jag med Mojjo till vårdcentralen för andra vaccinsprutan. Trodde hon skulle gråta eftersom hon hörde barnen innan gråta och skrika. Men icke! Hon sa inte ett pip utan tog sprutan och gick sedan och mätte sig som hon alltid gör när vi är där.

Efter det bar det av till dagis med henne och till jobbet för mig. Än så länge tycker längtar jag till jobbet. Jag tror att mitt jobb kommer bli kanon när allt är klart.

Efter jobb hämtade jag skrotan på dagis igen och sedan skyndade vi oss hem för att hinna pussa på Mogge som skulle iväg och jobba. Saknar honom massor när han arbetar natt.

Nu ligger vi i sängen och Mojjo har precis somnat. Jag ska snart smita ner och hämta tvätten. Har vikit de 4 ikeapåsarna som stått och väntat på mig för att fylla på med det som hänger i torkrummet. Sedan blir de kväll så jag orkar med utbildningen imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0