Sammanfattning av året.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Känt ärlig och riktig kärlek från en annan människa som jag inte har blodsband till.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, de tror jag. Men ingen så nära att jag fått snusa bebis,

4. Dog någon som stod dig nära? 
Ja, tyvärr en av de viktigaste människorna i mitt liv just då. Anders gick bort i en olycka den 24 augisti iår och vi är många som sörger och saknar.

5. Vilka länder besökte du?  
Inget annat land än Sverige faktiskt. Jag har bara varit utomläns :) 

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
 
Det tror jag nog att det är. Det återstår att se...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  
22 Augusti då jag och Mogge förlovade oss.

8. Vad var din största framgång 2009?
Mitt nya jobb. Det kanske inte låter så speciellt men det är något jag vet att jag vill hålla på med och utvecklas inom.

9. Största misstaget?
Min testperiod på 4 timmar på ett företag i denna stan som inte riktigt var som jag trodde.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, låg ju på akuten i 5 timmar pga huvudet i april.

11. Bästa köpet? 
En ny micro när vi eldade upp den gamla. 

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Ungarna. Alla barn ska ju ha kläder och annat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Klart jag blev glad när jag träffade Mogge men annars gör ju Mojjo mig glad varje dag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alla einsteinssånger :) Mojjo trallar på dem jämt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än 2008 då halva året var ett totalt kaos pga kärleken.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med Mojjo.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Analysera händelser i mitt liv.

18. Hur tillbringade du julen? 
Tillsammans med familjen Bärgare med allt vad det innebär.

19. Blev du kär i år? 
Ja, de måste jag väl erkänna :) 

20. Hur många one night stands?
Inga one night stands om inte Mr. Niceguy räknades till ett sådant trots vårt fd förhållande.
Ni som har hängt med vet vad jag menar.

21. Favoritprogram på TV? 
Efterlyst och 2 and a half men.

23. Bästa boken du läste i år?
Läste Gömda med Lisa Marklund igen, den är bra.
24. Största musikaliska upptäckten?
Shindown.

25. Något du önskade dig och fick? 
Lugn och ro.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Inget jag kan komma på precis nu.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Troligtvis var jag hemma. Minns faktiskt inte.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pricken över i:et.

30. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära. Framför allt Mojjo och Mogge.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Ingen kändis här tack!

32. Vem saknade du? 
Anders saknar jag enormt mycket.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Hela familjen Bärgare. Syster Bärgare har jag tyckt om från första stund, men hela familjen är underbara.

34. Mest stolt över?
Mojjo. Får alltid höra vad hon är duktig på utvecklingssamtalen på dagis. (Konstigt att dom inte ser det lilla odjuret jag har hemma)

35. Högsta önskan just nu?
Att jag får mycket tid med Mojjo under 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0