Dagens frågor.

1. Pierca näsan eller tungan? Tungan, tycker de är lite äckligt att ha saker i näsan.
2. Vara seriös eller rolig? - Försöker nog höja stämningen med att göra det seriösa roligt.

3. Dricka röd eller grön mjölk? -Grön, troligtvis för att vi alltid gjorde det hemma när jag var liten.

4. Brinna upp eller drunkna? -Drunkna, i någons ögon.

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? -Min mamma och bonuspappa.

1. Tycker du om någon? -Ja, det gör jag absolut.

2. Sol eller måne? -Solen, den värmer.

3. Vinter eller höst? -Vinter. Gärna på en frusen sjö med en massa bus och grillad korv.

4. Vänster eller höger? -Höger.. allt är bättre åt höger.

5. Soligt eller regn? -Soligt. Men jag älskar fenomenet på sommaren när solen kan skina och det regnar varma droppar.

6. Vaniljglass eller chokladglass? -Vanilj med kakao i, egen chokladglass med andra ord.

1. Hur mycket är klockan just nu? - 20:27

2. Fullständigt namn? -LMS egentligen LMM.

3. Vart vill du bo? -I Sundsvall tror jag. Som de känns nu så är det optimalt.

4. Hur många barn vill du ha? -2 egna, vill att Mojjo skall få ett syskon tids nog. Kanske en Albin eller Molly?

5. Vill du gifta dig? -Jag tror inte det, men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

6. Rullar du spagettin eller skär? - Skär den i små små bitar.

7. Har du ätit sushi? -Ja men bara laxen.

8. Favoritglass? -Pumba special. Någon lärde mig äta den i somras.

9. Hur många olika flingor har du i skåpet? -Nej, dock kalaspuffar.

10. Humör? -Lite ledsen men ändå glad.


GÄLLER SENASTE DYGNET

1. Pussat någon? -Ja.. OH JA!

2. Sjungit? -Ja, karl-oskar med Mojjo.

3. Blivit kramad? - Ja, flera gånger.

4. Känt dig fånig? - Nej, inte idag.

5. Saknat någon? - Ja, det gör jag just nu.

6. Dansat galet? - Nej inte sista dygnet.

7. Klippt håret? - Nej, men de har varit nära..

8. Gråtit? - Ja, för en stund sedan pga saknad.

9. Ljugit? - Nej. Varför skulle jag göra det?

10. Blivit kysst? -JAA!

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? -Ja, me bara för att dom skulle hälsa på mig. Känner massor genom jobbet.

2. Har du hund? -Ja Ymisen såklart.

3. Tycker du att du är attraktiv? - Nej, men ibland kan jag känna mig fin.

4. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon men inte för nära.

5. Tror du på spöken? - Ha efter höstens möte med Maria,


Kommentarer
Postat av: GS

Det verkar som det är en som har haft det riktig trevligt dom sista 24timmarna..

2009-02-14 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0