Ett dygn hos mormor och morfar S.

Mojjo valde att följa med till mormor och morfar Sten igår, till mitt stora förtret. Grät floder när hon åkte eftersom jag inte var beredd på att hon inte skulle följa med mig hem efter vår visit till hennes morbror.

Idag när jag kom hit (jämtlands mörka skogar) och skulle hämta Mojjo fick jag se bildbevis på hur Mojjo och morfar Sten busar med varandra. Frågan är vad som åkte i tvättmaskinen, Mojjo eller kläderna?
Denna fråga fick sitt svar idag när Mojjo skulle visa mig att hon faktiskt fick plats i tvättmaskinen. Men då tyckte inte mammsen att de va så skoj med mojjos bus längre. Vill inte riskera att min älskling fastnar i tvättmaskinen och inte kan följa med mig hem.
Nu är hon min fram till den 11 iallafall. Då ska hon kanske till mormor igen så jag kan åka på möte med jobbet.
Älskar dig min "tvättbjörn"!









Kommentarer
Postat av: mormor

Känner mig trött men det känns tomt när Moa åkt. Men vi ses snart igen för det är ju födelsekalas snart.

2009-02-22 @ 15:10:49
Postat av: Anonym

Ny tvättad!!

2009-02-22 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0