Frågor

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, jag slår nästan aldrig av den. Rädd att det skall hända mina nära och kära något. Har dock lärt mig att slå av volymen på natten.

Vem såg dig senast naken?
Mojjo i badkaret när vi plaskade och lekte med "Dennis"; Mojjos låtsaskompis.

Hur såg du ut på högstadiet?
Troligtvis ganska likadan som nu men med ett yngre utseende, kanske lite annorlunda klädstil.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog en väldigt trevlig arbetskamrat. Är en sån människa som har lätt att komma överens med människor,

Har du celluliter?
Ja, de har jag nog. Har ärligt talat inte tittat efter så noga.

Biter du på naglarna?
Ja, ibland. Men jag gör det medvetet.

Har du något handikapp?
Inte vad jag vet om..

Är det rädd för att få hängbröst?
Jag har fått barn vilket innebär hängbröst.

Svär du?
Ja, jag säger ofta fan.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Inte otrevligare mot dom än mot andra.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Kött och potatis tror jag.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Räkor, det går bara inte ner.

Har du blivit arresterad?
Nej, men har fått folk arresterade.

Är du rädd för Securitasvakter?
Skratta, ja... Jag skakar som ett asplöv när jag ser denna uniform.. HAHA!

Har du någonting att dölja?
De har väl alla?!

Ljuger du?
Ja, de går bra så länge inte människan tittar på mig.. Jag är värdelös på¨att ljuga.

Har du kysst en polis?
NEJ, men en Securitasvakt.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Nej, inte om Mojjo sover.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Gilmore Girls, idylliskt och allt ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Trileia

Skulle kunnat bli jobbigt om du var rädd för securitasvakter gumman :D

2009-02-18 @ 20:23:55
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0