Hemma igen.

Har haft en helt underbar dag och kväll med min brors sambo och barnen.
Vi har busat och lekt hela dagen. När vi kom in efter vår tur ute mitt på dagen åt barnen lite middag och vi slappade lite i soffan. Sedan åkte Linda och inhandlade Kinamat som vi avnjöt strax innan melodifestivalen skulle börja.
Själv har jag haft turen att få ta hand om Alice hela dan. Fasters lilla skitunge, bokstavligen.
Hon bajsade ner sig 4 ggr för fasters skull. Många ombyten har det blivit.
Men sista timmarna tyckte Mojjo de va jobbigt. Då hade fasters andra älskling gått och lagt sig och Mojjo hade fullt upp med att hålla ögonen öppna och titta på Dora,
Hon somnade innan jag hade backat ut bilen från gården nu när vi åkte hem.
Men nu är vi iallafall hemma och skall sova en stund. Men i morgon bär det förhoppningsvis av.
De ska bli så otroligt roligt!! Kommer troligtvis bilder från dagen bara Linda har lyckats föra över dem till mig.
Knäppte kort med broders nya kamera idag. En D60.


(Du fattas mig)


Kommentarer
Postat av: M

Vem fattas dig :(

2009-03-01 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0