Ingen middag

Blev bjuden på middag till min underbara Kusin J idag efter att jag själv tjatat in mig på kaffe. Behövde iofs inte tjata så mycket. Vi bestämde att jag och Mojjo skulle dyka upp kring halv fem. Men när Mojjo vaknade ville hon inte alls åka till Kusin J. Jag mutade med Kusin J´s dotter men det gick inte det heller.
Mojjo ville bara vara hemma. Detta kanske beror på att vi åkte till bror imorse och var där i flera timmar så Mojjo fick nog av bus och lek.
Under tiden hos min bror hann Mojjo fråga mig om jag inte va riktigt klok. Vem har hon fått det uttrycket ifrån?
Men nu sitter vi här och ser på Kalle Anka efter att vi målat i Bamses målarbok och spelat både gitarr och trummor.
Mojjo älskar trummpinnarna, och så länge hon tycker de är skoj och jag inte störd allt för mycket av ljudet så är det helt OK.
Nu ska jag fortsätta snusa på min lilla tjej. 



Mammsen älskar dig Mojjo!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Aha lät väldigt mysigt det med =)

Hoppas ni får en fin kväll

Vi har nästa hemma match den 14/2 välkommen då =)

Du får läsa hur det gick i matchen på bloggen ;)

2009-02-01 @ 18:08:04
URL: http://patrikkallekarlsson.blogg.se/
Postat av: Kalle

Tack för det =)

Ja du e välkommen å fira där, istället för soffan...

Aha hoppas hon vill sova då, full fart säger du brås hon på dig kanske? ;)

Ha en fin kväll

2009-02-01 @ 19:57:11
URL: http://patrikkallekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0