Minnen..

Vet inte vad som tagit åt mig men det har dykt upp massor med gamla minnen i  mitt lilla huvud.
Just nu poppade ett minne sedan -96,97 upp.
Jag var då tillsammans med en kille som gick på samma gymnasium som jag. Vi hängde ihop i vått och torrt, bodde väl mer eller mindre hemma hos honom och hans familj.
Minns inte om vi brukade fiska ofta men just den här gången var vi och fiskade en bit utanför Sollefteå, tror inte jag skulle hitta dit idag.
Jag minns inte vad det var jag tappade men något föll iallafall i plurret. Snäll som grabben va klädde han raskt av sig naken och skuttade ner i vattnet.
Där satt jag och hela hans familj och skrattade åt honom när hans vita rumpa flöt upp lite då och då.
Minns inte om han fann det jag tappat men han gav mig ett otroligt roligt minne.

Jag misstänker att han läser min blogg idag. Vi håller en sporadisk kontakt, när jag har datakrångel.
Minns du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0