Svar på tal

Anonym om Yatzy och saknad.:
du har lätt att säga att du älskar folk du.

Ja det har jag. Men man kan älska människor på olika vis.
Jag har otroligt svårt att säga att jag älskar någon när det gäller kärlek.
Skrattar än idag år minnet när Mojjos pappa sa att han älskade mig. De kom väldigt snabbt i vårt förhållande och jag ifrågasatte vad han sa för att sedan svara TACK. Jag älskar Mojjos pappa än idag och det skäms jag inte över.
Han är Mojjos pappa och kommer alltid vara en del av mitt liv. Han och jag skapade ju Mojjo tillsammans.

Jag har lätt att ta till mig människor, gärna människor med problem. Har gärna öppna armar mot alla, vilket till mångt och mycket sårara mig. Jag tror tyvärr gott om alla. Kanske en förklaring på hur jag kan älska människor i min närhet.
Efter min fars död tar jag vara på mina nära och kära.

Dock större problem i kärlekssammanhang. Jag har svårt att bli riktigt riktigt kär.
Säger någon att dom älskar mig säger jag oftast bara tack. Jag säger hellre att jag tycker om någon än att jag älskar någon.  När jag väl säger att jag älskar någon, då menar jag det!



Det mest facinerande med dessa kommentarer är att folk sällan vågar berätta vem dom är.
Kommentera inte om ni inte vågar stå för ert tycke och tänkade. Det underlättar så...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra skrivet =)

2009-02-22 @ 10:48:10
URL: http://www.lisa.wånder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0