Taggad på facebook

Men jag skriver utmaningen här först..
Älskade Lotten "taggade" mig. 25 slumpmässiga fakta om mig.

1. Jag gjorde en tattuering i början av året, Mojjos namn, en fjäril och lite blommor.
2. Jag väger 58 kg och är kanonnöjd med de.
3. Jag gillar extrema sporter.
4. Jag är mamma till Mojjo, snart 3 år.
5. Jag har varit gift med Mojjos pappa.
6. Jag har ingen pappa.
7. Jag har världens underbaraste bonuspappa.
8. Jag är beroende av tuggummi.
9. Jag får panik när jag blir kitlad.
10. Jag kan inte säga kitlad, jag säger kicklad.
11. Jag älskar IKEA.
12. Jag kan vara riktigt elak när jag tycker folk beter sig fel.
13. Jag saknar mitt gamla jobb.
14. Jg älskar att mysa under täcket i soffan.
15. Jag är blåögd och tror gott om alla människor.
16. Jag tror att jag kan göra världen till ett bättre ställe, om så bara litegrann.
17. Jag älskar att sjunga barnsånger, kan massor.
18. Jag har precis lärt mig att titta på "tjejfilmer"
19. Jag hatar folk som ljuger. (Vet att det kommer komma kommentarer om Tias. Dom behövs inte, me tack ändå)
20. Jag är tokig i motorer, gärna skotrar.
21. Jag är tjurigare än fan själv.
22. Jag gillar inte att ha fel.
23. Jag är dålig på att ringa mina vänner. Oftast för att jag engagerar mig i Mojjo.
24. Jag har lätt att få nya vänner.
25. Jagvärdesätter mina nära och kära väldigt högt.

Kommentarer
Postat av: Alex

Om de belv några semlor kan juh fröknarna komma över med en till stackars Alex;D(A)

2009-02-24 @ 21:42:40
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0