Tre saker..

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Dagens ungdomar och deras sprivanor. (Jag än ändå bara... snart 29)
- Den jädra IDE-disken jag bråkar med.
- Hur de kan bli så mycket disk i diskhon efter bara 1 dygn.

Tre saker jag gör just nu:
- Lyssnar på när någon dammsuger.
- Väntar på att makaronerna skall koka klart.
- Funderar på att gå och kissa innan jag kissar på mig. (Mojjo ska inte va duktigare än mig)

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Vinna 10 000 på triss.
- Åka till NZ.
- Bo i ett rött hus med en lång allé och vändplan på gården.

Tre saker jag kan:
- "Vricka" tummen.
- Baka figurtårtor. (Har dock inte kommit på något tills Mojjo fyller år.)
- Streckoden på en svensk 33 cl cocacolaburk.

Tre saker jag inte kan:
- Skala en apelsin.
- Få upp oljelocket på bilen/motorn)
- Säga kitlas.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Laga god mat.
- Fler språk.
- Vara ännu mer pedagogisk.

Kommentarer
Postat av: Alex

Du kan väll vist laga god mat!? Ja om du nu verkligen går in för det hela vill säga. Och du vet juh hur man lagar pizza, man ringer bara ett nr och säger vad man önskar sig och vips så ringer det på dörren och så är allt fixat...



Du såg lite stressad idag, är allt som de ska?

2009-02-02 @ 21:38:34
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0