Frågor i repris.

1. Hur gammal är du om fem år?
Över 30..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mojjo ikväll kanske?

3. Hur lång är du?
1,70 exakt.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg nån vampyrfilm igår på 6:an.

5. Vem ringde du senast?
Tror de va Palle, men de va inte meningen, jag kom åt telefonen i fickan.

6. Vem ringde dig senast?
Stefan Svensson. Lite chockande men ack så trevligt. Har inte hört ifrån honom på jättelänge.
Surrade lite hund och lite jobb.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
OK!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag gillar sms. Pratar i telefonen hela dagarna så de är skönt att vila öronen ibland.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
En är gift, den andra är död.

10. När såg du senast din mamma?
I morse på facebook, men annars hälsade jag på dem i söndags.

11. Vilken ögonfärg har du?
BRUNA BRUNA BRUNA! Haha, Men jag vill ha blå som pappa..
Min kusin J retar mig alltid för detta. När jag var liten ville jag vara som pappa som hade gröna ögon... (varför tjaffsade jag om blå?) och hade tydligen skrikit åt kusin J mfl att jag inte hade bruna ögon, jag hade blå ögon som pappa!

12. När vaknade du i dag?
6:40 ringer klockan men inatt har det inte blivit mycket sovit. Legat och tänkt nästan hela natten.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus och låt det brinna.. (heter den så?) Den sjunger alltid jag och min mamma vid jul.

14. Vilken är din favoritplats?
Var som helst bara Mojjo är med.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhuset.. finns inget värre ställe.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag tror att jag har flyttat ifrån Sundsvall iallafall. Tror jag har ett bra jobb och förhoppningsvis en lite större familj än idag.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Minns faktiskt inte. Men jag gillar fortfarande inte att sätta ner fötterna på golvet när jag vaknar.
Tror att detta kommer sig från att någon skrämt mig genom att rycka mig i fötterna.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mojjos underbara utlägg. -Mamma, nu tappar jag humöret. mm.

19. Hur stor är din säng?
160 cm. Oftast får jag ligga på max 100 eftersom Mojjo breder ut sig.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
2 bärbara.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Det beror på vädret. Kallt = mycket kläder, Varmt = inga kläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 st, 3 mjuka goa och 1 stenhård hälsokudde som ingen vill sova på.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ångermanland, Medelpad, Jämtland, Västergötland och en liten liten stund på gotland.

24. Vilka städer har du bott i?
Sollefteå (stad?), Östersund, Sundsvall, Göteborg och St, julians.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Gärna skor och strumpor.

26. Är du social?
Det är jag nog tvingad att svara ja på.

27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich tror jag.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Marängswiss klår allt.

29. Tycker du om kinamat?
Oh JA!

30. Tycker du om kaffe?
DUM FRÅGA!

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten och Kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?
På mage oftast,

33. Kan du spela poker?
Ja, men jag gör det väldigt sällan.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Med rätt människa JA, med Mojjo JÄMT!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, av kaffe och Mojjo.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
HAHA, ja alla jag känner tror jag. Danne och Bubbas och flera andra.

37. Vill du ha barn?
Ja, jag vill ha ett till barn så småningom, men känner ingen stress.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Norska, Tyska lite franska och lite maltesiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tänker inte göra det heller.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet tror ja. Det är rätt mysigt med pool med, dock inte på badhus.

41. Vad spenderar du helst pengar på? 
Mojjo.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, mest glitter och HMsmycken tror jag.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
EFTERLYST

44. Kan du rulla med tungan?
Nej, har aldrog förstått vitsen med det.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det blir nog Camulla de. Det går inte att vara arg eller ledsen när man pratar med henne.
Tack snälla Tom för att du gjorde så vi träffade varandra.

46. Sover du med gosedjur?
Ja Mojjo.. hehe... och hennes kanin, ior och tuppen.

47. Vad har du för ringsignal?
Olika på vem som ringer men standard just nu är "Pappa, jag slog ihjäl en geting... på motorhuven"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja någon klänning tror ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Skrivbordsunderlägget.

50. Flirtar du mycket?
Inte vad jag vet, men det tillhör väl mitt jobb till viss del.

51. Kan du byta olja på bilen?
Jajamensan. Stolt över det också.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, men jag har suttit i bilen när andra fått.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser just nu MIA-böckerna. Mias hemlighet..

54. Läser du dagstidningen?
Japps, ST.nu, Dagbladet.se, HT.se, HA.se, OP.se LTZ.nu, Allehanda.nu.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
NEJ!

56. Dansar du i bilen?
Hur gör man de? Men det har blivit ett och annat headbang iallafall.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rockklassiker. Men på morgonen MIX, på jobbet Bandit.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt namn igår tror jag, kanske en signatur..

59. När var du i kyrkan senast?
När P konfimerades.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Pia som vi hade i NO-ämnen.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Nån vecka när vi var små och alltid åkte på tältsemester.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Minns inte.. Mojjos teckningar, räknas dom?

Kommentarer
Postat av: bgn

Fel på 59 - mormor

52 Polisen tog dig när du cyklade på gångväg (fniss)

och när du åkte bak på moppen.

Kramiz

2009-02-27 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0