Yatzy och saknad.

När jag och Mojjos pappa flyttade till Sundsvall bodde vi grannat med Mamma och Pappa Lucas.
Jag träffade Pappa Lucas första gången i tvättstugan och blev livrädd. En av få gånger jag dömt folk lite för fort.
Han hade en trasig skitig tröja, långt hår och jätteskägg.
Han berömde mig för min hund och vi bestämde att dom skulle kika förbi oss på kvällen, vilket dom gjorde.
Och dom hade med sig sitt Yatzy. Sedan den dagen var vi fast.
Mojjos pappa fick ett Yatzy när han fyllde åt och det spelet finns än idag kvar i mina ägor, dock lite trasigt efter att Mojjo spelat. Jag saknar att spela Yatzy på kvällarna. Har jag blivit gammal nu?

Sitter även här och saknar Lille-T och "Mimmi": De har varit så underbart att umgåtts med dom den här veckan som gått.
Så fort man kommit innanför dörren har man 2 barn i knät. "Mimmi" kramas och gosar och Lille-T vill mest bara sitta och få pussar. Nu är dom hos sin mor och jag saknar dem redan.
Jag älskar verkligen dessa 2 små busungar.


Kommentarer
Postat av: GS

Nejdå, inte har man blivet gammal för att man gillar yatzy.

2009-02-21 @ 07:01:09
Postat av: Anonym

du har lätt att säga att du älskar folk du.

2009-02-21 @ 10:40:37
Postat av: MA

JO de har man :D lite iaf!!!!

2009-02-21 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0