Björnbröder 2

Häromdagen spelade vi Disney-TP tillsammans med Paulina och Eddie. Jag och Paulina vann så klart med hjälp av henne, hon är tydligen lite Disneyfreak.
Idag sitter jag och Mojjo och ser på Björnbröder 2 och jag kom att tänka på frågan vi hade om björnbröder i spelet.
"Vem förstör brödernas nät?" Kan du svaret??
Det jag älskar med filmen är att de fått norrskenet så vackert. Det är något man inte ser ofta längre.
Det är nog det vackraste naturfenomen jag sett.

Idag ska vi nog åka ut till Birsta en sväng och även på Coop och inhandla.. Disney-TP.



Kommentarer
Postat av: Milla

Det är väl en mammut som förstör nätet?

I vårt Tp står det "En dinosaur", men där e inga dinos i Björnbröder.

2011-01-29 @ 01:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0