En sjuk familj.

Sitter fortfarande uppkrupen i soffan med en hängig dotter liggandes på min arm.
Det har börjat rinna ur hennes ögon igen. Hon är dock på bra humör, hon sitter och räknat upp disneyfigurer för mig.
Musse, Mimmi, Kalle Anka, Långben, Kajsa och Pluto.
Själv snorar jag som vanligt och har hostat hela natten så jag fått träningsverk i magen.
Inatt ska jag "låna" lite Bricanyl av Mojjo så jag får sova.

Idag hade jag tänkt försöka åka upp på jobbet en sväng. Har en del som skall vara klart på måndag, men så sjuk som Mojjo varit så har jag värdesatt henne mellan jul och nyår. Hon har behövt fått ta de lugnt.

Nä, nu ska vi äta lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0