Energi

Nu har maten ätits. nytt ris har kokats samt bea-sås till matlådan imorgon. Nu står en sockerkaka i ugnen som skall gräddas medans Mojjo läggs. Samtidigt som allt detta har jag även haft energi att städat köket och diskat upp all disk. Vad är det för fel på mig idag? Jag som brukar somna direkt när jag lägger mig på soffan. (Typiskt manligt)

Mojjo är lite piggare men hes som tusan. Hon har iallafal varit duktig och sagt till att hon måste kissa idag, 3 ggr.
Hon avbröt sitt DORA-tittande för att kissa, de är inte illa.
Men nu är vi inne på sluttampen och blöjan ska på för natten innan det blir välling i sängen. Nu ska jag snart få dagens dos av Mojjo-mys.


GS: Dags att avslöja dig snart?!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu har jag precis provat mina linser för första gången. Hoppas de funkar bra. Har danne i dom i ett sträck eller tar han av dom emellanåt? Ska bli spännande att se hur det känns när jag vaknar upp imorgon...

2009-01-19 @ 19:51:22
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: GS

Och nygräddad sockerkaka!



Hmmm... Kanske det ;)

2009-01-19 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0